loading...
اس ام اس داستانک
بلاگغ

سلام از این که به بلاگ من امدید متشکرم.این بلاگ درحال بروز رسانی هست انشالله تا اخر های رمضان نصف این بلاگ را کامل میکنم 

من در این بلاگ هدفم سر گرمی دوستان بود و در این بلاگ اس ام اس و داستان های بیشتری میزارم

یوسف طناور بازدید : 53 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
دلتنگ نشدی ببینی چگونه خوبترینِ خاطره ها بی رحم ترینشان می شود … ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ گاهی دلم برای دلت تنگ میشود چشمان من به اشک تو دلتنگ می شود روزی اگر صدای تو در گوش من نبود دنیا به خاطرت پر آهنگ می شود ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ لباس هایم که تنگ میشد می بخشیدم به این و آن ولی دل تنگم را ، حالا چه کسی می خواهد ؟ ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ دست هایت کجاست که کنار بزند دلتنگی ام را ؟♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ با یاد تو این ستاره ها رنگی بود این دفتر خاطرات من سنگی بود از درس کلاس عاشقی سهمم باز یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ هنوز تکه ای از تو در من است که گاهی لعنتی بدجور دلتنگت می شود ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ به جان ثانیه هایی که در فراق چشمانت می گذرند دل کوچکم تنگ نگاه توست ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ فصل امتحان من جز مرور رنگ چشمانت و خط کشیدن زیر دلتنگی هایم هیچ درسی ندارم ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ می دونی دلتنگی یعنی چی ؟ دلتنگی یعنی اینکه بشینی با یادش به خاطراتت فک کنی اونوقت یه لبخند بیاد رو لبت ولی چند لحظه بعد شروع اشکهای لعنتی ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ دلتنگ که باشی آدم دیگری میشوی خشن تر ، عصبی تر ، کلافه تر ، تلخ تر و جالب تر اینکه با اطراف هم کاری نداری ! همه اش را نگه میداری و دقیقا سر همان کسی خالی میکنی که دلتنگش هستی ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ یه آدمایی هستن که دلت رو واسه آدمایی که نیستن تنگ می کنن … ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ دلتنگی های من به تو رفته اند … آرام می آیند ، در سینه می نشینند ، دیگر نمی روند ! ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ “دل” این کلمه ی بی نقطه ، گاهی برایت تنگ می شود تا حد یک نقطه … ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ دلم تنگ می شود گاهی برای یک «دوستت دارم» ساده دو «فنجان قهوه ی داغ» سه «روز» تعطیلی در زمستان چهار «خنده ی بلند» و پنج « انگشت » دوست داشتنی ! ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ به مدت تمام دلتنگی هایم به من بدهکاری ، وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شدی ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ گاهی که دلم عجیب می گیرد ، دیگر ول نمیکند ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ دلم عجیب تنگ شده برای تمام لحظه هایی که دلت عجیب برایم تنگ میشد ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ اولش دلت برا اون آدم تنگ میشه ، بعد دلت برا اون روزاتون تنگ میشه ، آخرش دلت برا خودت تنگ میشه ؛ آدمی که تو اون روزا بودی و دیگه نیستی ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ دلتنگی تموم نمیشه ، فقط از روزی به روز دیگه منتقل می‌شه ! ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ هنوز هم گاهی دلتنگ میشوم نه برای تو !!! برای کسی که فکر میکردم تویی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
hh



درباره ما
Profile Pic
اس ام اس عاشقانه طنز جوک با حال داستان های جدید قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت در مورد بلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 899
  • بازدید سال : 11,045
  • بازدید کلی : 101,216