loading...
اس ام اس داستانک
بلاگغ

سلام از این که به بلاگ من امدید متشکرم.این بلاگ درحال بروز رسانی هست انشالله تا اخر های رمضان نصف این بلاگ را کامل میکنم 

من در این بلاگ هدفم سر گرمی دوستان بود و در این بلاگ اس ام اس و داستان های بیشتری میزارم

یوسف طناور بازدید : 40 چهارشنبه 04 تیر 1393 نظرات (0)
اس ام عاشقانه خرداد 93 آدمست دیگر … یک وقتایی دوست دارد ، دست خودش را بگیرد و ببرد یک جای دور و رهایش کند به امان خدا ! خرید آموزش پرورش بلدرچین ای کاش که از حال من خبرت بود ای کاش دمی از سر کویم گذرت بود من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود اس ام اس اس ام اس عاشقانه خرداد 93 دلتنگ که باشی ساده ترین حرف ها هم اشکت را در میاورد ! یاد تو که جای خود را دارد اس ام اس عاشقانه خرداد 93 جغرافیای کوچک من ، همین چشم های مشکی توست که هیچ چیز جایش را نمی گیرد ! اس ام عاشقانه خرداد 93 خسته ام … از این همه خواستنهایی که “داشتن” نمیشوند اس ام عاشقانه خرداد 93 واژه هایت را زیرو رو کن شاید بیابی واژه ای را که خاص من باشد شاید در ته مانده ی احساست حسی باشد از نوع دلتنگیاس ام اس عاشقانه خرداد 93 رسم زمانه است اگر نرم باشی تو را له میکنند ، اگر خشک باشی تو را میشکنند … اس ام اس عاشقانه خرداد 93 تیکه جدید مرام : بند کفشتیم ، گره بزن خفه شیم ! اس ام اس عاشقانه خرداد 93 تا وقتی در ساحل چشمان آرامت قرار نگیرم ، بی قراری های دلم تمام نمیشود اس ام عاشقانه خرداد 93 اشک ها قطره نیستند ، کلماتی هستند که می افتند به خاطر کسانی که مخاطب هستند و نمی فهمند !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
hh



درباره ما
Profile Pic
اس ام اس عاشقانه طنز جوک با حال داستان های جدید قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت در مورد بلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 900
  • بازدید سال : 11,046
  • بازدید کلی : 101,217