loading...
اس ام اس داستانک
بلاگغ

سلام از این که به بلاگ من امدید متشکرم.این بلاگ درحال بروز رسانی هست انشالله تا اخر های رمضان نصف این بلاگ را کامل میکنم 

من در این بلاگ هدفم سر گرمی دوستان بود و در این بلاگ اس ام اس و داستان های بیشتری میزارم

یوسف طناور بازدید : 46 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)
شبهاي دراز بي عبادت چه کنم / طبعم به گناه کرده عادت چه کنم گويند کريم است وگنه ميبخشد / گيرم که ببخشد زخجالت چه کنم . ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ تا خداي بنده نواز است به خلقش چه نياز ؟ ميکشم ناز يکي ، تا به همه ناز کنم . ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خدايا کمک کن که راه تو گيرم / چو فرمان دهي ، از تو فرمان پذيرم خدايا، کمک کن که در زندگاني / به راه رضاي تو باشد مسيرم خدايا نظر کن، که در مشکلاتم / بجز دامن پاک عترت نگيرم♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ اگر کسي نگران رسيدن بلايي باشد و پيش از رسيدن آن دعا کند. خداوند هرگز آن بلا را به او نرساند (امام صادق عليه السلام ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ پروردگارا به من بیاموز ، دوست بدارم کسانی را که دوستم ندارند گریه کنم برای کسانی که هیچگاه غم مرا نخوردند لبخند بزنم به کسانی که هرگز تبسمی به صورتم ننواختند و عشق بورزم به کسانی که عاشقم نیستند ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خدایا به من زیستنی عطا کن که در لحظه ی مرگ بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است حسرت نخورم و مردنی عطا کن که بر بیهودگی اش سوگوار نباشم ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خدایــــــــــا سرنوشت مرا خیر بنویس تقدیری مبارک تا هرچه را که تو دیر می خواهی زود نخواهم وهرچه را که تو زود می خواهی دیر نخوام ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خدایا من در کلبه حقیرانه خود کسی را دارم که تو در ارش کبریایی خود نداری من چون تویی را دارم وتو چون خود نداری ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خداوندا تو را سپاس هر که به من میرسد بوی قفس میدهد جز تو که پر میدهی تا بپرانی مرا ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ هر صبح پلکهایت فصل جدیدی از زندگی را ورق می زند سطر اول همیشه این است "خدا همیشه با ماست" پس بخوانش با لبخند ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ مواقع شادی ، ستایش “خدا” مواقع سخت ، یافتن “خدا” مواقع آرام ، پرستش “خدا” مواقع دردناک ، اعتماد به “خدا” و در تمامی مواقع تشکر از ” خدا ” را فراموش نکن ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خدای من “بهشتی ” دارد، نزدیک ، زیبا ، بزرگ و به گمانم “دوزخی ” دارد ، کوچک، بعید و در پی دلیلی ست که ببخشد ما را گاهی به بهانه یک دعا ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ افته هایت را با باخته هایت مقایسه کن اگر ” خدا ” را یافتی هر چه باختی مهم نیست ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ پروردگارا داده هايتــــ،نداده هايتــــ و گرفته هايتــــ را شكر ميگويم چون داده هايتــــ نعمتــــ،نداده هايتــــ حكمتــــ و گرفته هايتــــ امتحان استــــ ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ هر کسی می تواند دانه های یک سیب را بشمارد اما تنها خداوند میتوانه سیب های یک دانه را بشمارد ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ خدا .. را در قلب کسانی دیدم که بی هیچ توقعی .. مهربان اند ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ کسی که بهشت را بر زمین نیافته است آن را در آسمان نیز نخواهد یافت خانه ی خدا نزدیک ماست و تنها اثاث آن ، عشق است ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ یک جمله زیبا از طرف خدا “قبل از خواب دیگران را ببخش و من قبل از اینکه بیدار شوید ، شما را بخشیده ام” ♥♡♥♡♥♡♥♡sorek♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥ مرد از خدا خواست همه چیز برای لذت بردن از زندگی را به من بده خداوند لبخند زد و پاسخ داد من به شما زندگی دادم که از زندگی لذت ببرید
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
hh



درباره ما
Profile Pic
اس ام اس عاشقانه طنز جوک با حال داستان های جدید قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرت در مورد بلاگ چیه؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1016
  • کل نظرات : 44
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 875
  • بازدید سال : 11,021
  • بازدید کلی : 101,192